سوارز: بیل، پس از مسی و رونالدو بهترین بازیکن دنیا است
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

سوارز: بیل، پس از مسی و رونالدو بهترین بازیکن دنیا است

 
 

طرفداری - لویز سوارز تنها برنده اسپانیایی توپ طلا در مورد پیوستن گرث بیل به رئال مادرید صحبت کرده است.

 

به گزارش مارکا، این اسطوره اسپانیایی در این باره می‌‌گوید:" رئال مادرید با جذب بیل می‌‌تواند قوای تهاجمی خود را بسیار تقویت کند. زوج بیل و رونالدو هر خط دفاعی را از هم می‌‌پاشد. تردیدی ندارم که پس از مسی و رونالدو، بیل بهترین بازیکن دنیا در حال حاضر است به علاوه اینکه او تنها ۲۳ سال سنّ دارد."

 مدیر و مربی‌ سابق اینتر میلان و مشاور موراتی در حال حاضر در ادامه می‌‌افزاید:" قبلا در مورد بیل چیزهای شنیده بودم اما شخصا او را از سه‌ فصل پیش شناختم زمانی‌ که در پیروزی چهار بر سه‌ تاتنهام برابر اینتر میلان در ورزشگاه سن سیرو هتریک کرد. بعلاوه آنکه به خوبی‌ از صد مایکون می‌‌گذشت. او کارش را از سمت چپ دفاعی شروع کرد و حالا مهاجم دوم باشگاه خود است. هر کجا که از او خواسته شود می‌‌تواند موثر باشد. راست، در وسط و یا در سمت چپ. ضربات آزاد او را نیز دیده ام. شبیه رونالدو است."

 وی در مورد احتمال انتقال بیل به باشگاه سابقش یعنی‌ اینتر میلان نیز می‌‌گوید:" رئیس خود را به خوبی‌ می‌‌شناسم. اگر پولش را داشتم حتما با او قرارداد امضا می‌‌کردم. اما او خیلی‌ گران است. اینطور نیست؟ چیزی در حدود ۶۰ میلیون ارزش دارد. این یک دیوانگی محض است. آیا ما دیوانه نشده ایم؟"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, | 21:18 | nika messi |